مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 09:412023-10-26سياسي

وضعیت مطلوب خراسان جنوبی در حوزه پدافند غیرعامل


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان جنوبی گفت: وضعیت استان در حوزه پدافند غیر عامل مطلوب است و در مورد بسیاری از زیرساخت های بررسی های لازم انجام شده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ سمیه محمدی، در آستانه بیستمین سالگرد سازمان پدافند غیرعامل قرار داریم و هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل که از روز گذشته شروع شده تا 10 آبان ادامه دارد.

مقام معظم رهبری هشتم آبان ماه سال 82 دستور تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را دادند و هدف از تشکیل این سازمان بررسی و رصد کاهش تهدیدها و آسیب پذیری زیرساخت ها در حوزه های مختلف که می تواند مورد تهدید دشمن قرار گیرد، است.

آن طور که محمد حسین خزایی نژاد، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان جنوبی امروز در گفت ‎وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارکرد: با توجه به اینکه ایران به لطف توانمندی های نظامی که بدست آورده و تجربیات هشت ساله دفاع مقدس خیلی به راحتی نمی تواند درمعرض  تهاجم مستقیم دشمن قرار گیرد و فکر و خیال حمله نظامی از دشمنانمان سلب شده لذا دشمنان به سمت و سوی تهدیدات غیرنظامی رو آورده است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه سازمان پدافند غیرعامل و زیرمجموعه آن در استان ها حفاظت و مراقبت از زیرساخت های کشور در مقابل تهدیدات غیرنظامی است، افزود: در کنار پدافند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مطلوب خراسان جنوبی در حوزه پدافند غیرعامل

وضعیت مطلوب خراسان جنوبی در حوزه پدافند غیرعامل