مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 00:052023-11-03سياسي

پیام وقایع غزه، تبدیل ایران به یک قدرت جهانی است


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پیام وقایع غزه، پذیرش ابرقدرتی ایران است و اینکه ایران دیگر یک قدرت منطقه ای نیست و یک قدرت جهانی در ابعاد مختلف محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، امیرحسین قاضی زاده هاشمی شامگاه جمعه در دیدار با فعالان فرهنگی، اجتماعی و تشکل های ایثارگران با بیان اینکه همه شهدا در مکتب اهل بیت و پای منبر و هیأت رشد پیدا کرده اند، اظهار کرد: راه آن ها ناشی از نوع جهان بینی آن ها انتخاب شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دلیل مقاوم بودن کشور را داشتن روحیه و فرهنگ شهادت دانست و افزود: بر اساس فرموده امام راحل، ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد بر همین اساس ما تسلیم اسراییل نخواهیم شد.

وی به وقایع غزه و آرایش محور مقاومت اشاره و تصریح کرد: پیام این آرایش این که اسراییل کوچک تر از آن است که ایران را مورد خطاب قرار دهد.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: پیام این وقایع آن است که یک گروهی که در پوتوی انقلاب اسلامی قرار گرفته، می تواند یک رژیم تا بن دندان مسلح را به زانو دربیاورد و این اتفاق روی داده و در واقع اتفاق غزه یعنی پذیرش ابرقدرتی ایران و پذیرفتند که ایران دیگر یک قدرت منطقه ای نیست و یک قدرت جهانی در ابعاد مختلف است که محصول این تفکر و فرهنگ است و تا وقتی باقی است که این فرهنگ و تفکر حاکم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وقایع غزه، تبدیل ایران به یک قدرت جهانی است

پیام وقایع غزه، تبدیل ایران به یک قدرت جهانی است