مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-07فرهنگي

اکران های دانشگاهی «بچه زرنگ» آغاز شد


انیمیشن سینمایی بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری بعد گذشت بیش از یک ماه از اکران این فیلم روی پرده سینماهای کشور وارد اکران های دانشگاهی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، انیمیشن سینمایی بچه زرنگ به تهیه کنندگی حامد جعفری که از پنجم مهر ماه در سالن های سینمای سراسر کشور روی پرده سینماها رفته، با گذشت بیش از یک ماه اکران های دانشگاهی آن، نیز آغاز شده است.

  این انیمیشن طی 40 روز گذشته بیش از 800 هزار مخاطب داشته و از مرز فروش 28 میلیارد تومان عبور کرده است.

  انیمیشن سینمایی بچه زرنگ که به همت یک تیم 250 نفره ساخته شده با به کارگیری تکنیک های روز هنر-صنعت انیمیشن به ویژه در بخش مدلسازی، ریگ، انیمیت، سیمولیشن، FX و غیره در جایگاه کیفی بالاتری نسبت به اثار قبلی ساخته شده در کشور قرار گرفته است.

  همچنین در مرحله رندرینگ این اثر با به کارگیری توان فنی سرورهای ایرانی، بیش از 30میلیون گیگاهرتز پردازش کامپیوتری انجام شده است.

این در حالی است که در اثر قبلی گروه هنرپویا یعنی انیمیشن سینمایی فیلشاه، بخش عمده ای از فرایند رندرینگ با استفاده از سرورهای خارجی انجام شده بود.

همزمان با اکران سینمایی از نیمه آبان ماه اکران دانشگاهی این انیمیشن هم آغاز شده است و در همین مدت دانشگاه هایی از سراسر کشور متقاضی اکران بچه زرنگ بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران های دانشگاهی «بچه زرنگ» آغاز شد

اکران های دانشگاهی «بچه زرنگ» آغاز شد