مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:152023-10-28سياسي

ضرورت تدوین آیین نامه پیوست نگاری فرهنگی برای اجرای طرح های کلان ملی


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه باید آیین نامه پیوست نگاری طرح های کلان ملی به گونه ای تدوین شود که سازوکار اجرایی دقیقی داشته باشد، - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه باید آیین نامه پیوست نگاری طرح های کلان ملی به گونه ای تدوین شود که سازوکار اجرایی دقیقی داشته باشد، گفت: خوشبختانه مسئولان در دولت های مختلف از برنامه های فرهنگی حمایت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، سومین جلسه شورای معین ستاد هماهنگی راهبری نقشه مهندسی فرهنگی کشور به ریاست حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با دستور تدوین آیین نامه پیوست نگاری فرهنگی برگزار شد.

دستور اصلی این جلسه بررسی آیین نامه اجرایی پیوست نگاری فرهنگی از سوی سازمان برنامه و بودجه بود که حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در این باره گفت: باید آیین نامه پیوست نگاری به گونه ای تدوین شود که سازوکار اجرایی دقیق داشته باشد و در آن به کلیات بسنده نشود.

خوشبختانه مسئولان در دولت های مختلف از برنامه های فرهنگی حمایت می کنند، اما مشکل عدم اجرای اقدامات تعیین شده، عدم تعریف برنامه های انضمامی است، مثلا لازم است که در حوزه شهرسازی تعیین شود که باید چه تعداد مسکن، باید مسج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدوین آیین نامه پیوست نگاری فرهنگی برای اجرای طرح های کلان ملی

ضرورت تدوین آیین نامه پیوست نگاری فرهنگی برای اجرای طرح های کلان ملی