مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-08سياسي

حضور ناظران مجلس بر بالین مجروحان لنگرود


تیم نظارتی مجلس شورای اسلامی در جریان ارزیابی و بررسی دقیق ابعاد حادثه تلخ حریق کمپ لنگرود، از مجروحان تحت بستری این سانحه در مرکز سوانح و سوختگی ولایت رشت عیادت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عصر امروز با همراهی تعدادی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت از مصدومان و مجروحان سانحه دلخراش و اندوه بار آتش سوزی مرکز درمان سوءمصرف مواد مخدر لنگرود عیادت کردند.

حسین حاتمی، حسن محمدیاری، خلیل بهروزی فر و همچنین پرویز محمدنژاد به عنوان نمایندگان ناظر مجلس شورای اسلامی در عیادت از بیماران و مجروحان حریق کمپ لنگرود، در جریان جزییات بیشتر این سانحه قرار گرفتند.

تیم اعزامی مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز سوانح و سوختگی ولایت رشت، اقدامات درمانی ارائه شده به مجروحان بستری در این مرکز را نیز بررسی کرد و در جریان کم و کیف آن قرار گرفت.

همچنین اقدامات انجام شده اعم از انتقال مصدومین و خدمات درمانی ارائه شده به آن ها نیز در بازدید تیم اعزامی مجلس شورای اسلامی توسط محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تبیین و تشریح شد.

گفتنی است، تیم نظارتی مجلس شورای اسلامی طی روز گذشته از محل آتش سوزی مرکز درمان سوءمصرف مواد مخدر لنگرود نیز بازدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ناظران مجلس بر بالین مجروحان لنگرود

حضور ناظران مجلس بر بالین مجروحان لنگرود