مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-16سياسي

نشست بصیرتی بسیج رسانه در گچساران برگزار شد


در نشست بصیرتی و هم اندیشی اصحاب رسانه گچساران موضوعات مختلفی از جمله یک توصیه مهم برای ارتباط با سیاسیون مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، نشست بصیرتی و هم اندیشی اصحاب رسانه گچساران با حضور سرهنگ ارسلان جو جانشین فرمانده سپاه فتح استان در بسیج اقشار، خوب پور معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولان بسیج رسانه استان در محل نمازخانه سپاه ناحیه گچساران برگزار شد.

عباس رضایی، مسئول بسیج رسانه سپاه فتح در این نشست با اشاره به رسالت مهم بسیج رسانه گفت: بسیج رسانه از جمله قشرهای تخصصی بسیج است که با هدف استفاده از ظرفیت خبرنگاران بسیجی جهت رفع مشکلات جامعه و تقویت نظام فعالیت می کند.

وی افزود: خبرنگاران همواره در وسط میدان هستند، در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرنگاران و رسانه ها فعال و ارزشمندی داریم که همه پا به پای دیگر نهادها و سازمان ها برای پیشرفت و آبادانی استان و همچنین سربلندی نظام اسلامی تلاش می کنند.

رضایی با بیان اینکه هم اندیشی رسانه ای راهبرد بسیج رسانه استان است، تصریح کرد: نکته ای که حائز اهمیت است اینکه بسیج رسانه فراجناحی عمل می کند و تنها مختص به گروه یا جناح خاص سیاسی نیست در بسیج رسانه از همه سلایق در راستای اعتلای انقلاب بهره خواهیم برد چراکه تعامل، هم اندیشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بصیرتی بسیج رسانه در گچساران برگزار شد

نشست بصیرتی بسیج رسانه در گچساران برگزار شد