مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:502023-10-25بين الملل

اردوغان : سفرم به اسراییل را لغو کردم/ حماس یک سازمان آزادی بخش است


تا زمانی که اسراییل به هدف قرار دادن افراد بی گناه ادامه دهد، هیچ کشتی یا هواپیمایی برای آن صلح نخواهد آورد، اسراییل نباید منتظر امنیت از خارج باشد بلکه باید آن را در منطقه جستجو کند.

- اردوغان افزود: تا زمانی که اسراییل به هدف قرار دادن افراد بی گناه ادامه دهد، هیچ کشتی یا هواپیمایی برای آن صلح نخواهد آورد، اسراییل نباید منتظر امنیت از خارج باشد بلکه باید آن را در منطقه جستجو کند.

رییس جمهور ترکیه اعلام کرد که در واکنش به تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، سفر خود به اراضی اشغالی را لغو کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه امروز چهارشنبه در نشست فراکسیون پارلمانی حزبش عدالت و توسعه در شهر آنکارا اظهار کرد: ما در مورد اسراییل حسن نیت داشتیم، اما آنها از حسن نیت ما سوء استفاده کردند و من هم سفرم به اسراییل را لغو کردم.

  اردوغان گفت: اسراییل خونین ترین حملات تاریخ را آغاز کرده و ما این اقدامات را تایید نمی کنیم و نمی توانیم قتل کودکان توسط اسراییل را تحمل کنیم، زمان آن رسیده که آشکارا با کسانی که زنان و کودکان را به قتل می رسانند، گفت وگو کنیم.

  رییس جمهور ترکیه تاکید کرد: حماس یک سازمان تروریستی نیست بلکه یک جنبش آزادی بخش است که برای نجات سرزمین و مردمش تلاش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان : سفرم به اسراییل را لغو کردم/ حماس یک سازمان آزادی بخش است

اردوغان : سفرم به اسراییل را لغو کردم/ حماس یک سازمان آزادی بخش است