مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-08سياسي

فراخوان طرح های فناورانه حوزه «مدیریت مصرف انرژی و سرمایش سنتی» تمدید شد


فراخوان ایده پردازی و طرح های فناورانه و خلاق حوزه مدیریت مصرف انرژی و سرمایش سنتی با موضوع «سرمایش موضعی و سرماسازهای شخصی» تا اول آذرماه سال جاری تمدید شد.

- فراخوان ایده پردازی و طرح های فناورانه و خلاق حوزه مدیریت مصرف انرژی و سرمایش سنتی با موضوع سرمایش موضعی و سرماسازهای شخصی تا اول آذرماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فراخوان ایده پردازی و طرح های فناورانه و خلاق حوزه مدیریت مصرف انرژی و سرمایش سنتی به همت ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان انرژی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با هدف کاهش مصرف با به کارگیری فناوری های نوآور در سرمایش و یا نوع اعمال سرمایش، نوآوری در سیستم های سرمایشی کم هزینه، استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر در سرمایش اعلام شده است.

بررسی­ ها نشان می ­دهند حدود 40 درصد از پیک بار کشور مربوط به استفاده از تجهیزات سرمایشی است.

هدف از فراخوان و برگزاری این رویداد آن است که بدون تغییر محسوس در رفاه افراد، سرمایش موضعی تامین شده و کاهش مصرف بارهای سرمایشی را در پی داشته باشد.

در این رویداد، ایجاد و کنترل سرمایش برای افراد مد نظر است تا فضای استقرار افراد و هر نوع ایجاد سرمایش موضعی و یا به کارگیری سرماساز شخصی که این هدف را محقق کند، در این رویداد مورد پذیرش و استقبال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان طرح های فناورانه حوزه «مدیریت مصرف انرژی و سرمایش سنتی» تمدید شد

فراخوان طرح های فناورانه حوزه «مدیریت مصرف انرژی و سرمایش سنتی» تمدید شد