مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 18:252023-11-09ورزشي

صدرنشینی انبوه سازان هوتن در لیگ برتر کشتی آزاد


تیم کشتی انبوه سازان هوتن توانست در یک کشتی کاملا برتر با نتیجه 10 بر صفر پیروز میدان شود و به عنوان صدرنشین گروه B به نیمه نهایی صعود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، هفته نخست دور برگشت مسابقات کشتی لیگ برتر کشور، امروز برگزار شد و در گروه B این مسابقات، تیم انبوه سازان هوتن میزبان البرزی ها بود.

  نماینده قائمشهر که با مالکیت شهرام داداشی و هدایت مربیانی همچون امینی، رخش خورشید، محمدیان و محمدی توانست در دور رفت نتایج خوبی کسب کند، امروز در سالن کشتی امامعلی حبیبی این شهرستان به دیدار تیم کشتی مقاومت کرج رفت.

تیم مقاومت البرز با پیروزی امروز می توانست به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کند و این در حالی بود که هوتنی ها با برد امروز صدرنشینی خود را قطعی می کردند.

  تیم انبوه سازان هوتن با سرمایه گذاری خوب و استفاده حداکثری از ورزشکاران و مربیان بومی،  امسال برای کسب قهرمانی به میدان می رود و سال گذشته در نخستین حضور خود توانست رتبه سوم را به دست آورد.

  علاقه مندی مردم قائمشهر و مازندران به کشتی و  همینطور کشتی های خوب تیم هوتن سبب شد تا سالن امامعلی حبیبی مملو از جمعیت شود.

  داداشی و تیمش به دنبال کسب دومین قهرمانی تیم مازندرانی در لیگ برتر کشتی و آوردن جام به قائمشهر هستند، کاری که شهدای جویبار در سال 1398


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرنشینی انبوه سازان هوتن در لیگ برتر کشتی آزاد

صدرنشینی انبوه سازان هوتن در لیگ برتر کشتی آزاد