مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-14فرهنگي

هفته کتاب از امروز با رویکرد کودک و نوجوان آغاز شد


سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی از صبح امروز 23 آبان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دبیرستان دخترانه فرهنگ آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی با شعار آینده خواندنی است از صبح امروز 23 آبان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر ارشاد و حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دبیرستان دخترانه فرهنگ تهران آغاز شد و تا 30 آبان نیز ادامه دارد.

در حاشیه برگزاری زنگ کتاب هم دانش آموزان این مدرسه کتاب در جستجوی رمان که مربوط به معرفی پنجاه رمان برتر جهان است را به وزیر ارشاد هدیه دادند.

هفته ای با قدمت 30 سال هفته کتاب، مجموعه مراسمی است که از سال 1372 هر ساله در روزهای آخر آبان به ابتکار و هدایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ترویج کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

بر اساس یک سیاست تدوین شده، طی این هفته اخبار مربوط به کتاب و چاپ و نشر در صدر اخبار فرهنگی کشور قرار می گیرد و مراسم و فعالیت های علمی و فرهنگی با مضمون کتاب برگزار می شود.

سی اُمین دوره هفته کتاب، سال گذشته نیز با برگزاری 800 برنامه در 31 استان، توسط دبیر استان ها، چهار دستگاه اصلی برگزار کننده و 60 دستگاه همکار اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته کتاب از امروز با رویکرد کودک و نوجوان آغاز شد

هفته کتاب از امروز با رویکرد کودک و نوجوان آغاز شد