مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-19سياسي

رقابت 100 مددجوی استان فارس در رویداد استارتاپ ویکند کار نو


رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند با محوریت ایده پردازی و تیم سازی با رقابت 100 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد فارس برگزار می شود.

- ایسنا/فارس رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند با محوریت ایده پردازی و تیم سازی با رقابت 100 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد فارس برگزار می شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 28 آبان با اعلام این خبر گفت: رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند کارنو با هدف آشنایی شرکت کنندگان با ادبیات و چالش های کسب و کار از امروز به مدت 3 روز برگزار می شود.

سیداسماعیل جوادی ادامه داد: رویداد مذکور در قالب کارگاه های آموزشی، مشاوره و مسابقه کسب و کار و به صورت تیمی برای شرکت کنندگان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رویداد با همکاری پارک علم و فناوری و شرکت فن بازار منطقه ای استان فارس اجرا می شود، افزود: برگزاری این گونه رقابت ها می تواند فرصت مناسبی جهت آشنایی شرکت کنندگان علاقه مند با فضای کسب و کار و چالش های پیش روی آنان باشد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس بیان کرد: این رویداد طی 3 روز و با شرکت 100 مددجوی مستعد و با حضور شرکت های دانش بنیان برگزار و در پایان ایده ها جهت بررسی مقابل داوران قرار می گیرد و تیم های برتر معرفی و به آنان جوایزی تعلق می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 100 مددجوی استان فارس در رویداد استارتاپ ویکند کار نو

رقابت 100 مددجوی استان فارس در رویداد استارتاپ ویکند کار نو