مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 20:312023-10-29پزشكي

هبه میلیاردی امحاگر زباله برای بیمارستان لاهیجان توسط یک معلم


خبرگزاری فارس- حمیدرضا دنیادیده: زیرساخت های بهداشت و درمان در استان گیلان ازجمله زیرساخت های عقب مانده در کشور به شمار می رود به گونه ای که علیرغم تلاش مسؤولان و متولیان همچنان با شاخص های استاندارد، فاصله وجود دارد.

کمبود فضای فیزیکی و تجهیزات سرمایه ای به ویژه در بخش درمان، برجسته ترین کمبودهای مردم گیلان است و خوشبختانه تاکنون اقدامات قابل ملاحظه ای ازجمله در راه اندازی MRI، پت اسکن، رادیوتراپی خطی با انرژی بالا و رادیولوژی و غیره در مناطق مختلف استان انجام شده است.

خیران سلامت در کنار متولیان اصلی تأمین سلامت امروزه در کنار دولت که متولی اصلی فراهم آوردن زیرساخت های سلامت در مناطق مختلف کشور است، خیران نیز پابه پای خادمان مردم در بخش دولتی همراه و همگام شده و هر آنچه را در توان داشته اند را به میدان آورده اند.

خیران بنام و بلندهمتی همچون دکتر محمدصادق پیروز، چشم پزشک حاذق ایرانی با هبه یک ملک با ارزش 400 میلیارد تومانی، حاجیه خانم صدیقه نوروز تفرشی با وقف یک ملک با ارزش 12 میلیارد تومانی و امروز نیز یک فرهنگی بازنشسته، درس ایثار و گذشت را در طبق اخلاق گذاشت و در کنار کادر درمان ایستاد تا گوشه ای از عقب ماندگی های نظام سلامت را مرتفع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هبه میلیاردی امحاگر زباله برای بیمارستان لاهیجان توسط یک معلم

هبه میلیاردی امحاگر زباله برای بیمارستان لاهیجان توسط یک معلم