مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 17:202023-10-31سياسي

لزوم آموزش پدافند غیرعامل به دانش آموزان


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: باید موضوع پدافند غیرعامل را به خوبی به دانش آموزان خودمان آموزش دهیم چراکه این دانش آموزان امروز، مدیران فردای جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رزمایش ملی پدافند غیرعامل، امروز 9 آبان در دبیرستان دوره اول متوسطه رازی منطقه 3 تهران برگزار شد.

علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد شهید محمدحسین فهمیده و تبریک روز بسیج دانش آموزی، اظهار کرد: موضوع پدافند غیرعامل موضوعی است که تقریبا 20 سال است در گفتمان و فرهنگ ما جای خود را پیدا کرده است و ما با این واژه، دو دهه است که آشنا شده ایم.

وی ادامه داد: واقعیت امر این است که موضوع پدافند غیرعامل از دیرباز با زندگی بشر عجین و همراه بوده است و اگر جدیداً به این موضوع به صورت ویژه، آکادمیک و علمی می پردازیم، دلیل بر این نیست که یک پدیده نوظهور در زندگی و مدیریت جامعه است بلکه از دیرباز، نگاه خردمندانه انسان به موضوع مدیریت جامعه همراه با پدافند غیرعامل بوده است.

  کریمیان افزود: اگر به موضوع دفاع، یک نگاه خردمندانه توأم با عقلانیت داشته باشیم و بنا باشد دفاع ما بدون استفاده تسلیحات و تجهیزات نظامی باشد به آن پدافند غیرعامل می گوییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آموزش پدافند غیرعامل به دانش آموزان

لزوم آموزش پدافند غیرعامل به دانش آموزان