مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 04:452023-11-07سياسي

استان قم در تامین دام با مشکلی مواجه نیست


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با تاکید بر اینکه این استان در تامین دام مورد نیاز با مشکلی مواجه نیست، گفت: با تلاش جهادی مدیران استان در بسیاری از حوزه ها به ویژه دام آرامش خوبی در بازار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احمدحاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری قم شب گذشته در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در سالن جلسات امام جواد(ع) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: واقعیت این است که کشورمان در یک جنگ شناختی و ترکیبی قرار گرفته که یکی از اصلی ترین محورهای آن اقتصاد است.

وی افزود: دشمن در این حوزه با تمرکز بسیار از همه ظرفیت های خود استفاده می کند تا بتواند در این جنگ اقدامی انجام دهد لذا همه مسئولان در حوزه های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی باید آگاه و هوشیار باشند تا بتوانند برابر نقشه های دشمن ایستادگی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم تصریح کرد: همه ما می دانیم که بحث قاچاق کالا موضوعی است که در خارج از کشور مدیریت می شود، صاحبان فکر و اندیشه در حوزه قاچاق خارج از کشور گردهم آمده و برای ضربه زدن به اقتصاد کشور درحال نسخه نوشتن هستند.

حاجی زاده در ادامه گفت: برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق و مبارزه با آن نیازمند اتحاد مدیران و بسیج کردن آن ها هستیم که بتوانیم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان قم در تامین دام با مشکلی مواجه نیست

استان قم در تامین دام با مشکلی مواجه نیست