مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 09:352023-10-24بين الملل

انگلیس از ترس جاسوسی، به کار چینی ها در رزم ناوها پایان داد


نیروی دریایی سلطنتی انگلیس در بحبوحه ترس از جاسوسی افرادی برای پکن، به سنت صد ساله خود در استفاده از خدمتکاران چینی در کشتی های جنگی پایان می دهد.

- نیروی دریایی سلطنتی انگلیس در بحبوحه ترس از جاسوسی افرادی برای پکن، به سنت صد ساله خود در استفاده از خدمتکاران چینی در کشتی های جنگی پایان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارگران مرد چینی در بخش لباسشویی از دهه 1930 روی کشتی های جنگی بریتانیا کار می کردند و حال نیروی دریایی سلطنتی انگلیس از ترس جاسوسی آنها برای پکن به سنت دیرینه خود در استفاده از خدمتکاران چینی در رزم ناوها خاتمه می دهد و جای آنها را گورکاهای نپالی می گیرند.

روزنامه سان گزارش داد که وزارت دفاع انگلیس این تصمیم را به دلیل ترس از دستیابی پکن به اطلاعات محرمانه از طریق تهدید نزدیکان این نیروهای چینی اتخاذ کرده است.

این روزنامه گفت که سه شهروند چینی از پیوستن به ناوهواپیمابر کویین الیزابت نیروی دریایی انگلیس در تور گروه ضربتی به دریای مورد مناقشه چین جنوبی منع شدند.

چهارمین نیروی چینی هم پس از 39 سال کار برای ملوان ها و افسران در این ماه اخراج شد زیرا خانواده اش در هنگ کنگ زندگی می کنند.

این کارگران چینی در حالی با نیروهای نپالی جایگزین می شوند که رییس سرویس ضد اطلاعات داخلی انگلیس موسوم به ام آی5 درباره به سرقت رفتن اسرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس از ترس جاسوسی، به کار چینی ها در رزم ناوها پایان داد

انگلیس از ترس جاسوسی، به کار چینی ها در رزم ناوها پایان داد