مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-13اقتصادي

اسامی 68 کشور پیشنهادشده برای لغو روادید اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، لغو روادید با کشور های خارجی با هدف افزایش گردشگران ورودی و تسهیل سفر به ایران درحالی از سوی وزارت میراث فرهنگی به دولت پیشنهاد شده است که بررسی نام برخی از کشور ها نشان می دهد این طرح درباره آن ها به زودی اجرا نخواهد .

- 68 کشور در فهرست کشورهایی قرار دارند که وزارت میراث فرهنگی پیشنهاد کرده تا با آنها لغو روادید انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، لغو روادید با کشور های خارجی با هدف افزایش گردشگران ورودی و تسهیل سفر به ایران درحالی از سوی وزارت میراث فرهنگی به دولت پیشنهاد شده است که بررسی نام برخی از کشور ها نشان می دهد این طرح درباره آن ها به زودی اجرا نخواهد شد همچنین برخی از این کشور ها سیاست اجرای طرح لغو روادید را نه تنها با ایران اجرا نخواهد کرد بلکه با هیچ کشوری اجرا نمی کنند.

از طرفی تعدادی از این کشور ها نیز در حوزه کشور هایی قرار دارند که سفر به آن ها برای ایرانی ها سخت است یا اینکه گردشگران آن کشورها، ایران را در فهرست سفر های خود ندارند.

با این حال امید برای لغو روادید با آن ها همچنان وجود دارد.

اجرای طرح لغو روادید با کشور های دیگر بار ها از سوی وزارت میراث فرهنگی با عدد های مختلفی بیان شده است یک بار 50 کشور یک بار 60 و یک بار بیش از 60 کشور اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی 68 کشور پیشنهادشده برای لغو روادید اعلام شد

اسامی 68 کشور پیشنهادشده برای لغو روادید اعلام شد