مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 20:302023-11-06اقتصادي

سهام عدالت متوفیان بدون دریافت کارمزد و الکترونیکی منتقل خواهد شد


دستگاه های مختلف به سازمان بورس کمک کردند تا به صورت الکترونیک بتوان آن ها را به وراث بدون هیچ کارمزدی انتقال داد فقط نیاز است یکی از وراث با مدارک لازم به یکی از کارگزاری ها مراجعه کند.

- رییس سازمان بورس و اوراق بهادار: دستگاه های مختلف به سازمان بورس کمک کردند تا به صورت الکترونیک بتوان آن ها را به وراث بدون هیچ کارمزدی انتقال داد فقط نیاز است یکی از وراث با مدارک لازم به یکی از کارگزاری ها مراجعه کند.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، گفت: سهام عدالت متوفیان بدون دریافت هیچ گونه کارمزدی به صورت الکترونیکی به وراث منتقل خواهد شد و فقط لازم است یکی از وراث به یکی از کارگزاری ها مراجعه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت، امیدواریم که نمایشگاه کیش اینوکس به توسعه مسائل مالی کمک کند بازار سرمایه به عنوان یکی از بازوی تامین مالی اقتصاد کشور نقش بسیار مهمی دارد.

وی افزود: طی دهه های گذشته نقش تامین مالی از طریق بازار سرمایه در اقتصاد کشور کمرنگ بوده است، اما خوشبختانه از سال 1384 با تصویب قانون اوراق بهادار نقش بازار سرمایه پررنگ تر شد.

رییس سازمان بورس گفت: در سال 1401، حدود 1500 همت در مجموع سیستم بانکی افزون بر وام هایی که طی سال های گذشته به بخش های غیر دولتی تخصیص داده بود در حالی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام عدالت متوفیان بدون دریافت کارمزد و الکترونیکی منتقل خواهد شد

سهام عدالت متوفیان بدون دریافت کارمزد و الکترونیکی منتقل خواهد شد