مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-08سياسي

کافه ایران دخت؛ داستان خلق یک ایده


معاون فرهنگی تربیتی دختران اتحادیه انجمن های اسلامی استان معتقد است که نیاز جامعه زنان را باید دید؛ زنان و دختران ما نیاز به تفریح دارند و داشتن تفریحات سالم نیاز هر زنی با هر عقیده ای است.

- ایسنا/گلستان معاون فرهنگی تربیتی دختران اتحادیه انجمن های اسلامی استان معتقد است که نیاز جامعه زنان را باید دید؛ زنان و دختران ما نیاز به تفریح دارند و داشتن تفریحات سالم نیاز هر زنی با هر عقیده ای است.

فکر گفت و گو با سیما رامین نژاد از جایی شکل گرفت که روبان قرمز افتتاحیه اولین کافه دخترانه شمال کشور توسط مسئولین قیچی شد و ایران دخت نامی بود که برای این نوگل تازه شکفته نهاده بودند؛ پنجره های ارسی که در ایوان حیاط این خانه نور خورشید را رنگ می زند جانی تازه می بخشد به سپیدی های دیوار.

آنچه می خوانید گفت و گویی است در روزی پاییزی درباره تولد یک ایده با معاون فرهنگی تربیتی دختران اتحادیه انجمن های اسلامی در استان گلستان.

ایسنا: ایده اصلی چه بود؟ به سبب فضای کاری که در حوزه دختران در اتحادیه وجود داشت و تعامل مداوم با آنها به صورت تجربی و پژوهشی نیازسنجی انجام شد؛ در ابتدا طرح ما این بود که مجتمع اختصاصی برای دختران راه اندازی کنیم با فضایی تقریبا 200 متر و مجموعه بازی ها و تفریح هایی که دختران برای تخلیه انرژی نیاز دارند، مانند روف گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کافه ایران دخت؛ داستان خلق یک ایده

کافه ایران دخت؛ داستان خلق یک ایده