مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 22:502023-11-06سياسي

شهید سید عباس موسوی چه آرزویی داشت؟


رویای شهید عباس موسوی که همیشه دغدغه فلسطین را داشت آن بود که در خاک فلسطین شهید شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیین بزرگداشت شهدای خبرنگار جبهه مقاومت امروز با حضور جمعی از فعالان رسانه ای در سالن همایش های بین المللی گیت بوستان اهواز برگزار شد.

در این برنامه سیده هدی موسوی خواهر شهید سید عباس موسوی دبیرکل پیشین حزب الله لبنان اظهار کرد: خبرنگاران در جریان مقابله با رژیم صهیونیستی به جهاد با کلمه مشغول هستند و این جهاد به موازات جنگ نظامی است.

وی ضمن قدردانی از برگزاری آیین بزرگداشت شهدای خبرنگار جبهه مقاومت با اشاره به یک آیه از قرآن کریم تصریح کرد: به مردم مقاوم و قهرمان فلسطین و همین طور به مردم مقاوم ایران، لبنان، یمن و عراق درود می فرستیم و به روح شهیدانی که با خون خود بزرگترین حماسه های قهرمانانه را به جهانیان صادر و امت اسلامی را سربلند کردند درود می فرستیم.

همچنین شهدایی که در مسیر آزادسازی قدس بر خاک افتادند و خانواده های آنان که عزیزان خود را در راه حق تقدیم کردند، گرامی می داریم.

خواهر شهید سید عباس موسوی با اشاره به صحنه خونین فلسطین در این روزها، عنوان کرد: ما جرایم وحشیانه رژیم صهیونیستی از بمباران و کشتار مردم غزه را محکوم می کنیم، جرایمی که نشانگر خوی درنده این دشمن بی رحم است و این چیزی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سید عباس موسوی چه آرزویی داشت؟

شهید سید عباس موسوی چه آرزویی داشت؟