مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 23:052023-10-25سياسي

تعیین شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در زرندیه/ برخورد قاطع با متخلفین


رییس دادگستری شهرستان زرندیه از تعیین شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس دادگستری شهرستان زرندیه از تعیین شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری این شهرستان خبر داد.

موسی زارعی مهر در گفت و گو با ایسنا در تشریح جزییات اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی دادگستری شهرستان گفت: در این جلسه روسای هیئت های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در روند انتخابات ارائه کردند و در ادامه رییس دادگستری زرندیه بر رصد، پیگیری و پیشگیری از جرایم انتخاباتی در قبل، حین و بعد از جریان انتخابات تاکید کرد.

وی بیان کرد: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری تمامی دستگاه ها وظیفه دارند در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری مردم اقدام کنند.

رییس ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی شهرستان زرندیه افزود: در همین چارچوب، دادگستری شهرستان زرندیه حسب دستورالعمل رییس قوه قضاییه با تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی و تعیین شعب ویژه رسیدگی کننده به این جرایم ضمن تعامل با هیئت های اجرایی و نظارت، اجرای صحیح و کامل قانون انتخابات را پیگیری و با متخلفین و مجرمین در این حوزه برخورد قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در زرندیه/ برخورد قاطع با متخلفین

تعیین شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در زرندیه/ برخورد قاطع با متخلفین