مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-19سياسي

شرط بهره مندی کارفرمایان از مزایای تامین اجتماعی


نمایندگان مردم در مجلس مقرر کردند تا کارفرمایان اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی غیردولتی، مشروط به عدم پوشش بیمه بازنشستگی در سایر صندوق ها می توانند در زمره مشمولین قانون تأمین اجتماعی قرار گیرند.

- خانه ملت، نمایندگان در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه 28 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، با بند (ث) اصلاحی ماده 29 این لایحه با 191 رأی موافق، 1 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 229 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

حسین نوش آبادی در مخالفت با این بند گفت: در این بند تعارض منافع وجود دارد، قانون کارفرمایان حدوداً 50 سال پیش تدوین شده است  و امروز درست نیست به آن بند و تبصره اضافه کنیم.

بنده با کلیات این بند مخالفم.

محمد باقری نماینده مردم بناب در مجلس در موافقت با این بند گفت: در نظر داشته باشید که کارفرمایان نمی توانند خود را بیمه کنند، این بند شرایط را برای کارفرمایان به گونه ای مهیا می کند که آن ها نیز بتوانند از مزایای بیمه شدن بهره مند شوند.

داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه در موافقت با بند مذکور گفت: کارفرمایان شامل هیات مدیره نیز می شوند که متاسفانه از بیمه مناسبی برخوردار نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط بهره مندی کارفرمایان از مزایای تامین اجتماعی

شرط بهره مندی کارفرمایان از مزایای تامین اجتماعی