مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 20:402023-11-06اجتماعي

حوزه های تربیت غیررسمی نسل کودک و نوجوان مدیریت شود


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان ترویج فرهنگ قصه و قصه گویی، آشناسازی آینده سازان با مظاهر هویتی ایرانی - اسلامی و مدیریت مجموعه های فعال در عرصه تربیت غیررسمی نسل کودک و نوجوان را از اولویت های امروز جامعه عنوان کرد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان ترویج فرهنگ قصه و قصه گویی، آشناسازی آینده سازان با مظاهر هویتی ایرانی - اسلامی و مدیریت مجموعه های فعال در عرصه تربیت غیررسمی نسل کودک و نوجوان را از اولویت های امروز جامعه عنوان کرد.

محمدمهدی نیازمند امروز، 15 آبان ماه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی مرحله استانی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، ترویج فرهنگ قصه و قصه گویی، آشناسازی آینده سازان با مظاهر هویتی ایرانی - اسلامی و مدیریت مجموعه های فعال در عرصه تربیت غیررسمی نسل کودک و نوجوان را از اولویت های امروز جامعه عنوان کرد و افزود: لازم است برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی متوجه آینده سازان و برطرف سازی دغدغه های هویتی آنان، فرهنگ سازی در حوزه کودک و نوجوان به عنوان یک اولویت در نظر گرفته شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان بر همین اساس نیز تعامل موثر و رو در رو با مخاطب را از راهکارها دانست و قصه گویی را ابزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های تربیت غیررسمی نسل کودک و نوجوان مدیریت شود

حوزه های تربیت غیررسمی نسل کودک و نوجوان مدیریت شود