مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-19اقتصادي

زمینه سازی برای توسعه روستایی با 2.5 برابر شدن اعتبار دهیاری های سمنان


عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان از توجه ویژه دولت سیزدهم به مناطق روستایی و محروم خبر داد و گفت: اعتبار تخصیص یافته به دهیاری های استان سمنان در دو سال اخیر بیش از 2.

- ایسنا/سمنان عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان از توجه ویژه دولت سیزدهم به مناطق روستایی و محروم خبر داد و گفت: اعتبار تخصیص یافته به دهیاری های استان سمنان در دو سال اخیر بیش از 2.

5 برابر شده است.

سیدمحمدرضا هاشمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: استانداری سمنان در دو سال گذشته، نگاه ویژه ای به توسعه مناطق روستایی در استان داشته است.

وی افزایش اعتبار واریزی به حساب دهیاری ها، سفرهای متعدد کاروان خدمت استان به بیشتر روستاهای استان و اجرایی شدن بخش عمده مصوبات این سفرهای درون استانی و حمایت های تسهیلاتی از کشاورزان، باغداران و دامداران را نمودی از رویکرد ویژه استانداری به روستاهای استان ارزیابی و بیان کرد: اعتبارات نقدی واریزی به حساب دهیاری های استان در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 2.

6 برابر شده است.

اوادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تا مردادماه 1402 رقمی بیش از 338 میلیارد تومان به حساب دهیاری های استان سمنان واریز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه سازی برای توسعه روستایی با 2.5 برابر شدن اعتبار دهیاری های سمنان

زمینه سازی برای توسعه روستایی با 2.5 برابر شدن اعتبار دهیاری های سمنان