مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 18:102023-10-30سياسي

هشدار دیپلمات ایرانی درباره استفاده احتمالی رژیم صهیونیستی از تسلیحات شیمیایی


نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در «سازمان منع سلاح های شیمیایی» طی نامه ای به «فرناندو آریاس» مدیرکل و «لوسیان فات» رییس شورای اجرایی این سازمان درباره استفاده احتمالی رژیم صهیونیستی از سلاح های شیمیایی در غزه هشدار داد.

- نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان منع سلاح های شیمیایی طی نامه ای به فرناندو آریاس مدیرکل و لوسیان فات رییس شورای اجرایی این سازمان درباره استفاده احتمالی رژیم صهیونیستی از سلاح های شیمیایی در غزه هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه نماینده دائم ایران در سازمان منع سلاح های شیمیایی به شرح زیر است ؛ جناب آقای فرناندو آریاس مدیرکل سازمان منع سلاح های شیمیایی؛ جناب آقای لوسیان فاتو، رییس شورای اجرایی سازمان منع سلاح های شیمیایی؛ این نامه را به شما می نویسم تا نگرانی جدی خود را در مورد موضوع نگران کننده ای پیرامون آنچه در حال حاضر در فلسطین اشغالی می گذرد، جلب کنم.

رژیم اسراییل که عضو معاهدات سلاح های کشتار جمعی، از جمله کنوانسیون سلاح های شیمیایی (CWC) نیست، ممکن است به استفاده از سلاح های شیمیایی در غزه متوسل شود تا رکورد جنایات شنیع خود در کشتار فلسطینیان بی گناه را بشکند.

این موضوعی هشداردهنده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دیپلمات ایرانی درباره استفاده احتمالی رژیم صهیونیستی از تسلیحات شیمیایی

هشدار دیپلمات ایرانی درباره استفاده احتمالی رژیم صهیونیستی از تسلیحات شیمیایی