مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 06:402023-11-20ورزشي

ناظر بازی از نقش جهان فرار کرد و سپاهان پیدایش نکرد!


 رسوایی بزرگ مدیریتی در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در ماجرای لغو بازی با الاتحاد عربستان با اعلام جزییات رد دعوا به دلیل ایراد شکلی اعتراض و طی نشدن مراحل قانونی، ادامه پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ بعد از گردوخاک اولیه باشگاه سپاهان که حالا با افشاگری شبکه سه مشخص شده که تنها مصرف داخلی داشته و مطالب کذب و دروغ به خورد هوادار ایرانی داده شده بود، حالا این باشگاه وارد واقعیت ماجرا شده و نمی توان بیش از این حقیقت را کتمان کند.

از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفته شده که باشگاه ایرانی در موعد مقرر به لغو بازی اعتراض نکرده است و حتی فرم قانونی اعتراض اولیه در محدوده بازی را پر نکرده است.

سپاهان که با تاکید و دستور ای اف سی اجازه افشای محتویات پرونده را ندارد با ادعای یک منبع موثق در اصفهان به رسانه ها پاسخ می دهد و نمی تواند راسا و صراحتا جواب تشکیلات مافیایی فوتبال در آسیا را بدهد.

بد وضعیتی است؛ باشگاهی که با حکم سه بر صفر بازنده شده، از انتشار دلایل حق کشی هم محروم است!! با اینحال این منبع آگاه ادعای عجیب و غریبی مطرح کرده که به داستان سرایی شبیه است تا ادله محکمه پسند: باشگاه سپاهان اقدامات لازم در مورد شکایت از تیم الاتحاد و ناظر بازی را همان شب مسابقه و در زمان مقرر انجام داده است اما ناظر بازی پس از دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناظر بازی از نقش جهان فرار کرد و سپاهان پیدایش نکرد!

ناظر بازی از نقش جهان فرار کرد و سپاهان پیدایش نکرد!