مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-07اقتصادي

برگزاری بیش از 3000 نفرروز برنامه آموزشی برای کشاورزان فامنین


مدیر جهادکشاورزی شهرستان فامنین از برگزاری بیش از 3000 نفرروز برنامه های مختلف آموزشی برای کشاورزان این شهرستان در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی شهرستان فامنین از برگزاری بیش از 3000 نفرروز برنامه های مختلف آموزشی برای کشاورزان این شهرستان در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

منصور خزایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نقش آموزش و ترویج کشاورزی در توسعه پایدار روستایی اظهار کرد: آموزش از نقش مؤثری در ارتقاء قدرت بازدهی کشاورزان برخوردار بوده و آنها را قادر می کند تا از پیشرفت ها و یافته های علمی و تکنولوژی استفاده کنند و میزان تولید خود در واحد سطح را افزایش دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع آموزش و نامگذاری سال 1402 توسط فرماندار شهرستان فامنین به نام نهضت آموزش ، برنامه های متنوعی در دستور کار اداره ترویج و آموزش کشاورزی شهرستان قرار گرفت و در همین رابطه در شش ماهه نخست امسال 3217 نفرروز برنامه های مختلف آموزشی در قالب کلاس، کارگاه، بازدید آموزشی- ترویجی، دوره مهارتی روز مزرعه و آموزش های انفرادی و چهره به چهره اجرا شد.

خزایی تصریح کرد: به منظور اجرایی شدن الگوی کشت در سطح شهرستان فامنین به صورت پایلوت کشوری در شش ماهه نخست امسال رویدادهای بزرگ ترویجی از جمله برگزاری همایش الگوی کشت، نشست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 3000 نفرروز برنامه آموزشی برای کشاورزان فامنین

برگزاری بیش از 3000 نفرروز برنامه آموزشی برای کشاورزان فامنین