مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:402023-10-28فرهنگي

جلسه اکران و نقد فیلم «شماره 10» در کانون فیلم «هور»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با توجه به نقش و اهمیت سینما در عصر حاضر؛ - به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، فیلم سینمایی شماره 10 روز پنجشنبه 4 آبان ماه در کانون فیلم هور اکران و با حضور رامتین شهبازی نقد و بررسی شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با توجه به نقش و اهمیت سینما در عصر حاضر؛ معاونت فرهنگی هنری موزه مبادرت به برگزاری رویداد سینمایی کانون فیلم هور کرده است تا با نگاهی نقادانه به آثار شاخص سینمای ایران و جهان در حوزه های انقلاب، جنگ و مقاومت گامی در راستای پویایی و اثر بخشی هرچه بیشتر سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بردارد.

اولین جلسه اکران و نقد فیلم روز پنجشنبه 4 آبان ماه 1402 به نقد و بررسی فیلم شماره 10 به کارگردانی حمید زرگرنژاد با حضور دکتر رامتین شهبازی نویسنده و منتقد سینما اختصاص داشت که با حضور علاقمندان و منتقدان سینمای دفاع مقدس در سالن همایش های بین المللی خلیج فارس برگزار شد.

شماره 10 روایت داستان مردی است که در اواخر دوران جنگ تحمیلی به اسارت نیر های بعثی در می آید و وارد اردوگاهی بسیار مخوف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه اکران و نقد فیلم «شماره 10» در کانون فیلم «هور»

جلسه اکران و نقد فیلم «شماره 10» در کانون فیلم «هور»