مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-07فرهنگي

از سختی ها و موانع ساخت فیلم گرفته تا استقبال بیش از حد تصور پس از اکران


کارگردان فیلم سینمایی اخت الرضا گفت: باوجود حساسیت ها و مشقاتی که ساخت یک فیلم تاریخی داشت اما ساخت آن را شروع کردیم؛ تبلیغات گسترده ای نداشتیم اما استقبال از فیلم بیش از انتظار بود و زمان اکران فیلم تمدید شد.

- ایسنا/قم کارگردان فیلم سینمایی اخت الرضا گفت: باوجود حساسیت ها و مشقاتی که ساخت یک فیلم تاریخی داشت اما ساخت آن را شروع کردیم؛ تبلیغات گسترده ای نداشتیم اما استقبال از فیلم بیش از انتظار بود و زمان اکران فیلم تمدید شد.

سیدمجتبی طباطبایی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: بیش از پنج سال پیش با جمعی از دوستانم که دغدغه کار مذهبی و تاریخی داشتند و در این زمینه اطلاعات و تجربه هم داشتند، تصمیم گرفتیم تا یک کاری درمورد حضرات معصومین(ع) و به ویژه حضرت فاطمه معصومه(س) انجام دهیم.

وی افزود: با توجه به تجربه ای که در حوزه مطالعات تاریخی و برنامه سازی داشتم و در زمینه ارحام مطهره، مادران و خواهران امامان کار کرده بودم، همیشه این خلا را احساس می کردم که چرا تا به حال در رابطه با این شخصیت های بزرگی تاریخی علی رغم اینکه مستندات تاریخی درموردشان کم است و تاریخ گاهی سکوت کرده است، کاری ساخته نمی شود.

علی رغم وجود موانع و سختی های پیشرو، ساخت پروژه اخت الرضا کلید خورد کارگردان فیلم سینمایی اخت الرضا با تاکید بر اینکه آستان مقدس حضرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سختی ها و موانع ساخت فیلم گرفته تا استقبال بیش از حد تصور پس از اکران

از سختی ها و موانع ساخت فیلم گرفته تا استقبال بیش از حد تصور پس از اکران