مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:302023-10-28سياسي

نامه چمران به زاکانی برای توقف اجرای بخشنامه مربوط به ساخت و ساز در باغات


شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بخش نامه شماره 839651 معاونت شهرسازی، اعتراض خود را به شهردار تهران اعلام و خواستار توقف فوری اجرای آن بخشنامه تا تعیین تکلیف لایحه ارسالی شهرداری در خصوص ضوابط ساخت و ساز در باغات شد.

- شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بخش نامه شماره 839651 معاونت شهرسازی، اعتراض خود را به شهردار تهران اعلام و خواستار توقف فوری اجرای آن بخشنامه تا تعیین تکلیف لایحه ارسالی شهرداری در خصوص ضوابط ساخت و ساز در باغات شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران طی نامه ای به شهردار تهران اعتراض خود را نسبت به بخشنامه مربوط به املاک باغ دارای دستور نقشه اعلام و از شهردار تهران خواست تا هرچه سریعتر موضوع بخش نامه مذکور متوقف شود.

شورای اسلامی شهر تهران در تاریخ 7 خرداد 1402 طی نامه ای بصورت کامل در خصوص اعتبار اقدامات املاک باغ تا قبل از صدور پروانه ساختمانی، مواردی را به معاونت شهرسازی شهرداری تهران اعلام کرده است که معاونت مذکور در پاسخ با اشاره به مفاد صورتجلسه سه بندی ابلاغی ، موضوعات مطروحه توسط شورا را مشمول املاک با نوعیت باغ نمی داند که این امر توسط شورا پذیرفته نمی شود و شورا مجددا بر موارد خود تأکید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه چمران به زاکانی برای توقف اجرای بخشنامه مربوط به ساخت و ساز در باغات

نامه چمران به زاکانی برای توقف اجرای بخشنامه مربوط به ساخت و ساز در باغات