مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 00:302023-10-27اجتماعي

اتصال سه بیمارستان به مترو به شرط تأمین اعتبار و زمین


مدیر بحران و پدافند غیر عامل و HSE شرکت متروی تهران درباره آخرین وضعیت اتصال بیمارستان ها به شبکه متروی تهران توضیحاتی ارائه کرد.

- مدیر بحران و پدافند غیر عامل و HSE شرکت متروی تهران درباره آخرین وضعیت اتصال بیمارستان ها به شبکه متروی تهران توضیحاتی ارائه کرد.

بابک راهنورد در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت اتصال شبکه متروی تهران به بیمارستان ها، گفت: از پنج ماه قبل اتصال بیمارستان ها به شبکه مترو در دستور کار قرار گرفت و کمیته های کارشناسی در این زمینه تشکیل و جلسات زیادی را نیز در این مورد برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه برای خطوط فعلی مترو 9 بیمارستان کاندید شدند که نهایتا بعد از بررسی های انجام شده مشخص شد که تنها ساز و کار اجرایی سه بیمارستان اجازه اتصال به شبکه مترو را می دهد، ادامه داد: اتصال ایستگاه مدافعان سلامت به بیمارستان امام خمینی(ره)، اتصال ایستگاه برج میلاد به بیمارستان میلاد و اتصال بیمارستان بعثت به پایانه شهید کلاهدوز مورد تأیید قرار گرفت و مشاور فنی مترو بررسی های فنی و مالی این اتصال را انجام داده و ما نیز گزارش را به صورت مکتوب در کارگروه مدیریت بحران قرائت و برای دستگاه های مسئول نیز ارسال کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال سه بیمارستان به مترو به شرط تأمین اعتبار و زمین

اتصال سه بیمارستان به مترو به شرط تأمین اعتبار و زمین