مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-17سياسي

بیداری ملت ها، زنگ نابودی رژیم صهیونسیتی است


ملت های دنیا آگاه و بیدار شده اند، هر چند که دشمنان می خواهند روی این بیداری سرپوش بگذارند این زنگ بیدار باشی برای نابودی رژیم صهیونسیتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نایین، حجت الاسلام امیر شفیعی، امام جمعه موقت شهرستان نایین در خطبه های نماز جمعه، با اشاره به اینکه دردناک ترین مسئله امروز، موضوع فلسطین و غزه است، اظهار کرد: بعد از طوفان الاقصی آن شکست غیر قابل جبران، رژیم جنایتکار صهیونسیتی برای ترمیم خودش به کشتار کودک و زنان بی گناه دست زده است و تاکنون 5 هزار کودک کشته شده اند که قابل جبران نیست.

وی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی نمی تواند آن شکست را جبران کند و آبرویش رفته است، افزود: اینکه سازمان ملل بی خاصیت همواره میدان را خالی می کند نیز قابل جبران نیست، چرا سازمان ملل در برابر جنایتی که با سلاح ممنوعه مردم را می کشند، برخورد نمی کند، چرا مجامع بین المللی و کشورهای مسلمان ساکت هستند.

شفیعی خاطرنشان کرد: رییس جمهور در ریاض بیان کردند که در این جبهه نبرد در حقیقت دو محور شرارت و شرافت وجود دارد که صهیونیست محور شرارت است.

امام جمعه موقت نایین تصریح کرد: ملت های دنیا آگاه و بیدار شده اند، هر چند که دشمنان می خواهند روی این بیداری سرپوش بگذارند اما بزرگترین راهپیمایی ها در لندن برگزار می شود که این ها زنگ بیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیداری ملت ها، زنگ نابودی رژیم صهیونسیتی است

بیداری ملت ها، زنگ نابودی رژیم صهیونسیتی است