مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 17:352023-11-04فناوري

شرکت ارتباطات زیرساخت: وضعیت تمامی لینک های اینترنت بین الملل قطع شده، نرمال شد


شرکت ارتباطات زیرساخت روز گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرد: عملیات اجرایی لازم جهت رفع مشکلات مسیرهای فیبرنوری در خاک گرجستان انجام شد و از ساعت 21: - شرکت ارتباطات زیرساخت روز گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرد: عملیات اجرایی لازم جهت رفع مشکلات مسیرهای فیبرنوری در خاک گرجستان انجام شد و از ساعت 21:50 تمامی لینک های اینترنت بین الملل قطع شده، در وضعیت نرمال قرار گرفت.

شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: تمامی لینک های اینترنت بین الملل که به دلیل قطعی فیبرنوری در کشور گرجستان اینترنت را با کندی مواجه کرده بود، در وضعیت نرمال قرار گرفت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، از عصر روز جمعه (12 آبان ماه)، کاربران مقداری کُندی در شبکه اینترنت کشور احساس کردند.

  شرکت ارتباطات زیرساخت روز گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل قطعی فیبرنوری در خاک گرجستان برخی از لینک های بین الملل ورودی از خاک ارمنستان و ترکیه دچار قطعی شده است.

با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده، بالانس پهنای باند روی سایر مسیرها انجام شده و پیگیری های فنی لازم جهت رفع خرابی در حال انجام است و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

  در اطلاعیه دوم شرکت ارتباطات زیرساخت در پس از اعلام قطع فیبرنوری در خارک کشور گرجستان آمده است: باتوجه به پیگیری های به عمل آمده، عملیات اجرایی لازم جهت رفع مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت ارتباطات زیرساخت: وضعیت تمامی لینک های اینترنت بین الملل قطع شده، نرمال شد

شرکت ارتباطات زیرساخت: وضعیت تمامی لینک های اینترنت بین الملل قطع شده، نرمال شد