مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-14بين الملل

حمله به پایگاه غیر قانونی آمریکا در سوریه


برخی منابع محلی سوریه دوشنبه شب گزارش دادند که پایگاه اشغالگران آمریکایی در نزدیکی روستای «القریه الخضرا» واقع در شمال شرق سوریه هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، برخی منابع محلی سوریه از حمله جدید به یک پایگاه غیر قانونی آمریکا در شمال شرقی سوریه و اصابت چند پهپاد به آن خبر دادند.

رسانه های محلی در سوریه گزارش دادند که پایگاه اشغالگران آمریکایی در روستای الخضراء در عمق سوریه با چند پهپاد مورد حمله قرار گرفت.

در همین ارتباط، گروه مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه ای گفت: رزمندگان ما در پاسخ به جنایات دشمن علیه مردم غزه، پایگاه اشغالگران آمریکایی در القریه الخضراء عمق خاک در سوریه را با پهپاد هدف قرار دادند که مستقیماً به هدف اصابت کرد .

این عملیات ششمین حمله طی 24 ساعت اخیر به شمار می رود و اطلاعاتی از خسارت ها و تلفات احتمالی آن منتشر نشده است.

پیش از این نیز، پایگاه غیرقانونی اشغالگران آمریکایی در فرودگاه خراب الجیر در حومه شرقی الحسکه سوریه با پهپاد هدف قرار گرفته بود که دومین حمله طی یک روز به شمار می رود.

رونمایی مقاومت اسلامی عراق از موشک هوشمند برای مقابله با رژیم صهیونیستی مقاومت اسلامی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که در چارچوب پاسخ به جنایات اشغالگران صهیونیست به غزه که با مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به پایگاه غیر قانونی آمریکا در سوریه

حمله به پایگاه غیر قانونی آمریکا در سوریه