مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-20اجتماعي

چرا ورود کیف به مدرسه ممنوع شد؟


دانش آموزان در روز بدون کیف و کتاب در زنگ اول به ساحت تربیتی دینی و تربیت بدنی، در زنگ دوم به ساحت تربیتی اقتصادی، در زنگ سوم به ساحت تربیتی علمی، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در روز بدون کیف، پنج زنگ تربیتی با توجه به ساحت های تربیتی منطبق بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش طراحی شده است تا فضای بیشتری برای بازی و یادگیری، پرداختن به مهارت های مختلف، خلق تجارب جدید و… برای دانش آموزان در مدرسه فراهم شود.

 تمام مقاطع تحصیلی و دانشگاه های سراسر استان ایلام غیرحضوری شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، قرار است دانش آموزان تهرانی یک روز در ماه بدون کیف و کتاب به مدرسه بروند و برنامه های مختلفی برای آنان طراحی شده است.

روز سه شنبه 30 آبان به عنوان روز بدون کیف و کتاب معرفی شده است.

بر این اساس، قرار است دانش آموزان تهرانی یک روز در ماه بدون کیف و کتاب به مدرسه بروند و برنامه های مختلفی برای آنان طراحی شده است.

در روز بدون کیف، پنج زنگ تربیتی با توجه به ساحت های تربیتی منطبق بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش طراحی شده است تا فضای بیشتری برای بازی و یادگیری، پرداختن به مهارت های مختلف، خلق تجارب جدید و… برای دانش آموزان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ورود کیف به مدرسه ممنوع شد؟

چرا ورود کیف به مدرسه ممنوع شد؟