مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 08:002023-11-05سياسي

ایجاد طرح های اشتغال زایی در محلات هدف لرستان


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان گفت: در نظر است علاوه بر روستاهای هدف جهت اشتغال زایی، ایجاد طرح های اشتغال زایی در محلات هدف (خانه های احسان) در برنامه کاری قرار گیرد.

- مجید طائف امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به ورود بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام به طرح های اشتغال زایی در خانه های احسان، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در نظر است علاوه بر روستاهای هدف جهت اشتغال زایی، ایجاد طرح های اشتغال زایی در محلات هدف (خانه های احسان) در برنامه کاری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در استان در سطح 10 محله و از محل اعتبارات داخلی ستاد بوده و طرح های پیشنهادی با زمینه اشتغال پایدار بصورت پایلوت اجرا خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان در تشریح برخی فعالیت های انجام شده خانه های احسان در سال جاری، افزود: اعزام 320 نفر از جوانان محلات حاشیه نشین فعال در طرح تحول و توانمندسازی محلات 2020 محله در قالب کاروان رهسپاران عصر ظهور، از خانه های احسان، هلال، امداد و بهزیستی همراه با سایر زائران حسینی از استان و به صورت هماهنگ به مدت 7 روز به سفر معنوی کربلا اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد طرح های اشتغال زایی در محلات هدف لرستان

ایجاد طرح های اشتغال زایی در محلات هدف لرستان