مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-13اجتماعي

ساماندهی سگ های ولگرد در رفسنجان ادامه دارد/ لزوم پرهیز از غذا دادن به حیوانات


شهردار رفسنجان با تأکید بر ادامه ساماندهی و زنده گیری سگ های ولگرد توسط شهرداری، در عین حال مسائلی مانند وجود رودخانه ها و باغات پسته در اطراف شهر را در ازدیاد سگ های ولگرد در سطح شهر موثر دانست.

- ایسنا/کرمان شهردار رفسنجان با تأکید بر ادامه ساماندهی و زنده گیری سگ های ولگرد توسط شهرداری، در عین حال مسائلی مانند وجود رودخانه ها و باغات پسته در اطراف شهر را در ازدیاد سگ های ولگرد در سطح شهر موثر دانست.

مجید کهنوجی امروز 22 آبان در جمع خبرنگاران در خصوص ساماندهی سگ های ولگرد اظهار کرد: اگر چه موضوع سگ های ولگرد معضلی است که گریبانگیر همه شهرها شده اما چند مسئله سبب می شود با وجود تلاش مداوم شهرداری برای ساماندهی و زنده گیری این حیوانات، همچنان شاهد ازدیادشان باشیم.

وی افزود: نخستین مسئله وسعت بالای شهر رفسنجان با 8000 هکتار و با تراکم زیاد است که سبب شده زمین های خالی زیادی در شهر وجود داشته باشد و زمین های خالی در هر کوچه و محله ای مشکلاتی از جمله محل تجمع سگ های ولگرد را سبب می شود.

شهردار رفسنجان تصریح کرد: وجود باغات زیاد در اطراف شهر و رودخانه هایی که از اطراف شهر عبور کرده اند نیز بر معضل سگ های ولگرد در رفسنجان دامن زده و سبب شده تلاش های زیاد شهرداری در این زمینه کم رنگ جلوه داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی سگ های ولگرد در رفسنجان ادامه دارد/ لزوم پرهیز از غذا دادن به حیوانات

ساماندهی سگ های ولگرد در رفسنجان ادامه دارد/ لزوم پرهیز از غذا دادن به حیوانات