مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 18:562023-11-09سياسي

آغاز اردوی راهیان نور با اعزام 160 نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: اردوی راهیان نور در سال جاری با اعزام 160 نفر از دانش آموزان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، آیین افتتاح اردوی دانش آموزی راهیان نور با حضور اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع)؛ محمود غیبی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ مسوولین استانی و دانش آموزان در گلزار شهدای بندرعباس برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این آیین بیان کرد: راهیان نور یکی از بزرگترین و موفق ترین برنامه های فرهنگی کشور به شمار می رود که با رویکرد ارزشی و انقلابی انجام می شود و سبب ترویج ارزش ها در بین دانش آموزان خواهد شد.

  وی ادامه داد: با توجه به علاقه مندی دانش آموزان برای شرکت در اردوهای راهیان نور، سهمیه دانش آموزان اعزامی در سال جاری  افزایش چشمگیری پیدا کرد و امروز در آیین افتتاح اردوی راهیان نور، شاهد اعزام 160 دانش آموز به شلمچه و یادمانهای شهدا در مناطق جنوب کشور هستیم.

غیبی افزود: اعزام دانش آموزان دختر به این اردو از امروز شروع گردیده و تا هفتم آذرماه ادامه خواهد داشت و دانش آموزان پسر نیز در بهمن ماه عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اردوی راهیان نور با اعزام 160 نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور

آغاز اردوی راهیان نور با اعزام 160 نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور