مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-04اجتماعي

بارش 70 میلی متری باران در آستانه اشرفیه و آبگرفتگی معابر عمومی


رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به بارش بیش از 70 میلی متری باران در در شهرستان گفت: این حجم از باران قاعدتاً منجر به آبگرفتگی معابر عمومی و خیابان ها می شود ولی با توجه به وجود 2 رودخانه و لایروبی های به موقع انهار آب سطحی در حال فروکش کردن است .

- خسرو آرنگ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه، دقایقی  پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستانه اشرفیه با اشاره به بارش شدید باران از صبح امروز در آستانه اشرفیه، اظهار کرد: از ساعات ابتدایی صبح امروز، شاهد بارش شدید باران در این شهرستان بودیم که منجر به ایجاد مشکلاتی برای عبور و مرور مردم شده است.

  وی از بارش بیش از 70 میلی متری باران در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: آستانه اشرفیه جزو پربارش ترین شهرستان های گیلان بوده و در مدت 6 ساعت و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی تاکنون 71 میلی متر باران در این شهرستان باریده است.

  رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستانه اشرفیه با تأکید بر آمادگی تمامی تیم های امدادی و خدمات رسان مرتبط با حوزه بحران در این شهرستان، بیان کرد: با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای گیلان، تیم های امدادی و خدمات رسان حوزه بحران سریعا به حالت آماده باش درآمده و تلاش ها برای رفع آبگرفتگی معابر در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 70 میلی متری باران در آستانه اشرفیه و آبگرفتگی معابر عمومی

بارش 70 میلی متری باران در آستانه اشرفیه و آبگرفتگی معابر عمومی