مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:542023-10-29اقتصادي

حضور همدان در اولین نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت غرب کشور


معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: همدان در اولین نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت غرب کشور که به میزبانی استان کردستان برگزار می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبزگزاری فارس از همدان علی خاکسار ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  اولین نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت غرب کشور با حضور 7 کشور ترکیه، روسیه، بلاروس، هند، عراق، آذربایجان، رومانی در کردستان برگزار شده که همدان نیز حضور یافته است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه 50 شرکت کننده داخلی نیز شامل دانشگاه ها و مراکز درمانی، تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی، دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی و فعالان گردشگری سلامت سطح کشور حضور دارند.

 معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه این نمایشگاه برای اولین بار در کردستان برگزار شده است افزود: با توجه به قدرت رقابت پذیری همدان در شاخه های تخصصی _ پزشکی و قیمت تمام شده خدمات پزشکی مناسب، یکی از اولویت های اصلی استان در حوزه گردشگری ورود به بازار پرسود و ارزآور گردشگری سلامت است.

  وی عنوان کرد: همدان با آب و هوای معتدل در فصول گرم سال و طبیعت چهار فصل، دارا بودن 6 بیمارستان و مرکز درمانی دارای ظرفیت پذیرش بیماران بین الملل (IPD) و هفت شرکت خدمات مسافرتی دارای گواهینامه حرفه ای گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور همدان در اولین نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت غرب کشور

حضور همدان در اولین نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت غرب کشور