مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 17:202023-11-01سياسي

شرکت نیوساد به چرخه تولید برگشت


رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی، گفت: در این راستا، شرکت نیوساد به چرخه تولید برگشت.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی، گفت: در این راستا، شرکت نیوساد به چرخه تولید برگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری استان گیلان در بازدید از شرکت نیوساد واقع در شهر صنعتی رشت، با اشاره به برگشت دوباره این واحد تولیدی به چرخه تولید، اظهار کرد: شرکت تولیدی صامت تک خزر معروف به نیوساد واقع در شهر صنعتی رشت از جمله واحدهای تولیدی فعال در کشور است.

وی افزود: در این واحد تولیدی بیش از 20 درصد نیاز پد الکل کشور تولید می شود.

رییس کل دادگستری گیلان گفت: این واحد تولیدی به دلیل برخی اختلافات مالکیتی بین سهامداران مدت دو ماه با مشکل ادامه فعالیت تولیدی مواجه شده بود و تعداد زیادی از 110 کارگر مشغول در این کارخانه تسویه حساب کرده و تولید در این واحد با مشکلاتی مواجه شد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی با اشاره به حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی، خاطرنشان کرد: با ورود دستگاه قضایی و برگزاری جلسات مستمر و با پیگیری دستگاه قضایی اختلاف بین مال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت نیوساد به چرخه تولید برگشت

شرکت نیوساد به چرخه تولید برگشت