مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 09:502023-10-30سياسي

آغاز رسمی فعالیت منطقه آزاد «اینچه برون»/ «دست اندازها» کنار می روند


فعالیت منطقه آزاد اینچه برون با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه کشور و ابلاغ احکام اعضای هیئت مدیره، به طور رسمی آغاز به کار کرد.

- آغاز رسمی فعالیت منطقه آزاد اینچه برون / دست اندازها کنار می روند ایسنا/گلستان فعالیت منطقه آزاد اینچه برون با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه کشور و ابلاغ احکام اعضای هیئت مدیره، به طور رسمی آغاز به کار کرد.

راه اندازی منطقه آزاد تجاری - صنعتی اینچه برون در سال 1393 مطرح و در سفر رییس جمهور وقت به گلستان، اعلام و تصویب شد.

این لایحه پس از کش و قوس های فراوان و رفتن چندین باره به مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام، در 15 اردیبهشت ماه 1400 به تصویب رسید.

استفاده از ظرفیت منطقه مرزی اینچه برون برای داد و ستد با تجار و بازرگانان ترکمنستانی و دیگر کشورهای مشترک المنافع ، قدمتی چند دهه ای دارد اما بهره مندی هدفمند برای رونق بخشیدن به این منطقه به عنوان دروازه ورود به آسیای میانه به طور جدی از زمان فعالیت دولت سیزدهم آغاز شد و با تأکید مستقیم و اثربخش رییس جمهور در جریان حضور در این منطقه همزمان با سفر استانی به گلستان به اوج رسید.

حجت الله عبدالملکی، دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی و ویژه اقتصادی کشور شامگاه دوشنبه 7 آبان در آیین آغاز رسمی فعالیت منطقه آزاد اینچه برون در استان در گرگان اظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رسمی فعالیت منطقه آزاد «اینچه برون»/ «دست اندازها» کنار می روند

آغاز رسمی فعالیت منطقه آزاد «اینچه برون»/ «دست اندازها» کنار می روند