مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:052023-10-29سياسي

اعلام آمادگی فرمانداری یزد برای ثبت نام از داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری


ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از 14 آبان ماه به مدت هفت روز انجام خواهد شد.

- ایسنا/یزد فرماندار یزد گفت: ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از 14 آبان ماه به مدت هفت روز انجام خواهد شد.

سیدمحمدرضا مدرسی در این مورد بیان کرد: طبق جدول زمانبندی، ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از 14 آبان ماه به مدت هفت روز از ساعت 8 تا 18 در فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه استان انجام خواهد شد و در همین راستا نیز زیرساخت های لازم برای ثبت نام از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری فراهم شده است.

وی با اشاره به پیش بینی زیرساخت های در نظر گرفته شده برای ثبت نام از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در محل فرمانداری یزد، افزود: در محل وزارت کشور و فرمانداری قم نیز این امکان برای ثبت نام حضوری داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ اعلامی فراهم خواهد بود.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن با اشاره به ثبت نام 173 نفر به صورت قطعی در یزد جهت داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: از مجموع 173 داوطلب مجلس در این حوزه انتخابیه، 152 نفر مرد و 21 نفر زن هستند.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان یزد گفت: بیشترین سهم مربوط به ثبت نام کنندگان با مدرک کارشناسی ارشد به تعداد 142 نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی فرمانداری یزد برای ثبت نام از داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری

اعلام آمادگی فرمانداری یزد برای ثبت نام از داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری