مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-03اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش فارس: استان فارس را به قطب قرآنی دانش آموزی کشور تبدیل می کنیم


از 900 دانش آموز کشور که در مراکز حفظ قرآن همراه با تحصیل، مشغول به فعالیت هستند 700 نفر در مراکز وابسته به بیت الاحزان استان فارس حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استهبان، خلیل عسکری در بازدید از موسسه قرانی بیت الاحزان استهبان در جمع دانش اموزان حافظ قرآن در حال تحصیل در موسسه بیت الاحزان این شهر اظهار کرد: همانطور که پیامبراسلام (ص)با قرآن توانست بر جاهلیت شبه جزیره عربستان غلبه کند مردم ما نیز در جریان انقلاب اسلامی توانستند با تأسی از قرآن بر طاغوت زمان خود پیروز شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: امروز نیز جوانان ما با تأسی از آموزه های قرآنی باید در برابر هجمه های دشمن بایستند و با آن مقابله کنند.

عسکری تصریح کرد: هر چند حفظ و قرائت قرآن برای دانش آموزان امری ضروری است اما آنها نباید تنها به حفظ قرآن بسنده کنند بلکه باید اخلاق و رفتار آنها نیز قرآنی شود این جلوه های قرآنی در برخوردشان با پدر و مادر مشهود باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: قطعا جامعه از دانش آموزان قرآنی انتظار بیشتری دارند لذا آنها باید اخلاق قرآنی خود را حفظ کنند و با رفتارخوب خود بر همسالانشان تاثیر گذار باشند.

عسکری بر حفظ هویت قرآنی از سوی دانش آموزان تاکید و عنوان کرد: دانش آموزان با حفظ اخلاق قرآنی در بین همسالان خود به هویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش فارس: استان فارس را به قطب قرآنی دانش آموزی کشور تبدیل می کنیم

مدیرکل آموزش و پرورش فارس: استان فارس را به قطب قرآنی دانش آموزی کشور تبدیل می کنیم