مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-14فرهنگي

هفته کتاب آغاز شد


سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با نواختن زنگ کتاب توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مدرسه دخترانه فرهنگ آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز (سه شنبه، 23 آبان ماه) با حضور در مدرسه دخترانه فرهنگ، زنگ کتاب را به صدا درآورد.

این مراسم با حضور یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی رمضانی مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و دبیر هفته کتاب، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از مدیران فرهنگی همراه بود.

در این مراسم دانش آموزان کتاب در جستجوی رمان را که مربوط به معرفی 50 رمان برتر جهان است به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هدیه دادند.

محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به معرفی کتاب توسط برخی از دانش آموزان این مدرسه، گفت: خیلی خوشحالم که در جمع شما هستم که همگی اهل کتاب و کتابخوانی هستید، از دانش آموزان فعال در حوزه کتاب تشکر می کنم.

اینکه مشاهده کردم دانش آموزان کتابی را ترجمه کرده اند نشان می دهد چهره هایی فرهیخته هستید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: افتخار می کنم که در دانشگاه تهران تدریس می کنم و امروز هم در چهره شما آینده سازان درخشان ایران را مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته کتاب آغاز شد

هفته کتاب آغاز شد