مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-02فناوري

بهره مندی 98 درصد روستاهای گلستان از اینترنت


مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات گلستان گفت: در حال حاضر 98 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان از طریق تلفن ثابت و تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند.

- سیدحامد قدس علوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، اظهار کرد: تمامی شهرهای استان به فیبر نوری تجهیز شده است و ما شاهد پوشش صد درصدی شهرهای استان از این تکنولوژی هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضریک هزار و 8 مشترک فعال در استان داریم، 180 هزار مشترک اینترنت ثابت و بیش از 2 میلیون مشترک اینترنت تلفن همراه در استان گلستان داریم.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات گلستان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بهره برداری رسمی از پروژه فیبر نوری در استان همزمان با سفر دور دوم رییس جمهور به گلستان انجام خواهد شد.

قدس علوی با اشاره به اینکه برای این پروژه یک هزار میلیارد تومان هزینه شده است، تاکید کرد: 651 کیلومتر فیبر نوری در استان اجرا شده و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت موجود برای اجرای پروژه در تمام روستاهای استان نیز استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری با اشاره به تلاش این اداره کل برای تکمیل پوشش ارتباطی در روستاهای گلستان تصریح کرد: در حال حاضر 98 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان از طریق تلفن ثابت و تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 98 درصد روستاهای گلستان از اینترنت

بهره مندی 98 درصد روستاهای گلستان از اینترنت