مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 18:402023-11-12بين الملل

حماس: جنایات صهیونیست ها با هدف بازگرداندن وجهه شکست ناپذیر بودن ارتش است


یکی از رهبران حماس در سخنانی گفت جنایت های ادامه دار رژیم صهیونیستی در نوار غزه با هدف بازگرداندن چهره ارتش اشغالگر به قبل از 7 اکتبر به عنوان یک ارتش شکست ناپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسامه حمدان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین روز یکشنبه گفت زمانی که جنایت بیمارستان المعمدانی روی داد، جهان تنها نظاره گر آن بود.

وی در ادامه سخنانش گفت: آنروا اذعان کرد که چند فلسطینی در پی بمباران مدرسه آن در نوار غزه توسط اشغالگران به شهادت رسیدند .

حمدان اضافه کرد: جنایت های ادامه دار اسراییل با هدف بازگرداندن چهره ارتش اشغالگر به قبل از 7 اکتبر به عنوان یک ارتش شکست ناپذیر است .

این رهبر حماس گفت: به اشغالگران و رهبران نازی آن می گوییم که هدف قرار دادن بیمارستان ها نفرت انگیز است و در این مورد توسط گردان های القسام بازخواست خواهید شد .

وی افزود: هر متر که اشغالگران وارد غزه می شوند با تلفات در میان نیروها و تجهیزاتش مواجه می شود .

حمدان گفت: به دولت آمریکا می گوییم که غزه را تنها مردم آن اداره خواهد کرد و هیچ حکمرانی جز فلسطینیان در این منطقه نخواهد بود .

این مقام حماس اضافه کرد: خروجی نشست های سران کشورهای اسلامی و عربی فاقد ابزارهای فعال و فوری برای توقف جنایت صهیونیست ها علیه ملت فلسطین بوده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: جنایات صهیونیست ها با هدف بازگرداندن وجهه شکست ناپذیر بودن ارتش است

حماس: جنایات صهیونیست ها با هدف بازگرداندن وجهه شکست ناپذیر بودن ارتش است