مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-14سياسي

ارائه خدمات مشاوره به مددجویان زنجانی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در راستای ارتقای سطح آگاهی مددجویان زنجانی 7132 مورد مشاوره به جامعه هدف ارائه شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در راستای ارتقای سطح آگاهی مددجویان زنجانی 7132 مورد مشاوره به جامعه هدف ارائه شد.

روح اله صالحی صبح امروز (23 آبان ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کلینیک رز کمیته امداد با هدف ارائه خدمات مشاوره به مددجویان فعالیت خود را آغاز کرده و از ظرفیت 7 مشاور در این کلینیک استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه تقویت بنیان های فکری خانواده های تحت حمایت کمیته امداد با هدف تحکیم خانواده و توانمندسازی فکری و فرهنگی آن ها از رویکردهای مهم این نهاد در حوزه فرهنگی است، اضافه کرد: در همین راستا، تقویت باورهای دینی و ایمانی خانواده های تحت حمایت یکی از شاخص های مهم در مسیر توانمندسازی جامعه هدف به شمار می رود و برنامه های مختلفی به منظور ارتقای سطح فکری و فرهنگی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با نگاه پیشگیرانه اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: برای اجرای برنامه های مشاوره ای، مددجویان به موازات بهره مندی از کارشناسان و مشاوران درون سازمانی، از ظرفیت کارشناسان و مشاوران سایر دستگاه ها از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات مشاوره به مددجویان زنجانی

ارائه خدمات مشاوره به مددجویان زنجانی