مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 20:052023-11-05اقتصادي

هر 3 دقیقه یک بار حمله سایبری در آذربایجان شرقی رخ می دهد


مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی در خصوص حملات مختلف سایبری به سازمان ها و دستگاه های مختلف اجرایی و خدماتی استان، افزود: به طور میانگین هر سه دقیقه یک بار حمله سایبری در استان رخ می دهد اما با توجه به رصدهای دائمی، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی در خصوص حملات مختلف سایبری به سازمان ها و دستگاه های مختلف اجرایی و خدماتی استان، افزود: به طور میانگین هر سه دقیقه یک بار حمله سایبری در استان رخ می دهد اما با توجه به رصدهای دائمی، امنیت سایبری در استان 96 درصد است.

محمد بیگ یکشنبه، 14 آبان ماه در نشست خبری، بیان کرد: قرارگاه پرتوی، یکی از مهمترین قرارگاه های پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی به دلیل رصد میزان آلودگی های نیروگاهی و مراکز درمانی است.

این قرارگاه طی یک سال اخیر رصد کامل میزان آلودگی نیروگاه متسامور ارمنستان را در دستور کار خود قرار داد و نتایج این پایش ها نشان دهنده نبود آلودگی پرتوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این نیروگاه ایمن بوده و هر چند وجود چنین مراکزی بالقوه خطرناک است، اما زیر نظر آژانس اتمی فعالیت می کند.

وی ادامه داد: قرارگاه سایبری، یکی از مهمترین قرارگاه های پنج گانه پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی بوده و تیم های رصد و پایش در زیرمجموعه این قرارگاه به صورت مستمر و هفتگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر 3 دقیقه یک بار حمله سایبری در آذربایجان شرقی رخ می دهد

هر 3 دقیقه یک بار حمله سایبری در آذربایجان شرقی رخ می دهد