مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-20پزشكي

انجام زایمان بی درد و رایحه درمانی در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس


بخش زایمان بی درد و رایحه درمانی در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس فعال شده و به تازگی در زمینه استفاده از گازهای بی دردی مانند انتونوکس و شیوه های دیگر مورد استفاده قرار گرفته تا مادرانی که برای زایمان مراجعه می کنند با استفاده از این شیوه ها خاطرات شیرینی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، شهلا نوربخش کارشناس مامایی و کارشناس اداره سالمندی ستاد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان امروز با اشاره به تاریخچه این بیمارستان گفت: بیمارستان خلیج فارس بندرعباس یکی از بزرگترین مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی در منطقه جنوب شرق کشور می باشد که در تیر ماه سال 1380 مقارن با هفته تامین اجتماعی توسط مسئولین وقت “وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی، مدیر عامل و رییس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی و مسئولین محلی” مورد بهره برداری قرارگرفت.

این بیمارستان جزو اولین مراکزی است که موفق به اخذ گواهینامه ISO 9001:2000 از شرکت RWTUV ودریافت لوح دوستدار کودک درسال 1384 شده است همچنین این بیمارستان بعنوان اولین بیمارستان از بین 800 بیمارستان کشور موفق به دریافت لوح دوستدار مادر گردیده است.

کارشناس مامایی و کارشناس اداره سالمندی ستاد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان افزود: بیمارستان خلیج فارس از سال 1390 برنامه ها و اهداف خود را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام زایمان بی درد و رایحه درمانی در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس

انجام زایمان بی درد و رایحه درمانی در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس