مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-15سياسي

کودک کشی در تاریخ برای همیشه به نام رژیم صهیونیستی ثبت شده است


در 110 روز باقیمانده تا انتخابات بررسی و باز کردن مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح بسیار مفید به فایده است ضمن آنکه نباید مسأله غزه را نیز فراموش کرد چرا که کودک کشی در تاریخ برای همیشه به نام رژیم صهیونیستی ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی صبح امروز در انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان همدان با بیان اینکه آنچه در غزه رخ داده غمگین هستیم خاطرنشان کرد: هیچ اقدامی نمی توانست به این شکل ماهیت رژیم جعلی صهیونیستی را نشان دهد و جامعه جهانی، مردم مسلمان و کل بشریت از آن مطلع شوند.

  وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه زیرساخت های کتابخوانی در استان و شهرستان در حال انجام است گفت: ساخت کتابخانه، تأمین کتاب و دسترس پذیری آن به خوبی در حال انجام است و مسأله مهم رغبت و اقبال به کتاب است در شرایطی که جذایت فضای مجازی، تلفن هوشمند اقبال به کتاب را کم کرده است.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به اینکه باید کتابخوان کردن افراد را از مدارس شروع کنیم افزود: تبین اهمت کتاب، معرفی خوب کتاب و تبلیغ آن هنری است که باید به خوبی انجام شود.

وی با بیان اینکه ورود به تبیین اهمیت انتخابات یکی از اقدامات خوب کتابخانه های عمومی است تصریح کرد: در 110 روز باقیمانه تا انتخابات بررسی و باز کردن مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک کشی در تاریخ برای همیشه به نام رژیم صهیونیستی ثبت شده است

کودک کشی در تاریخ برای همیشه به نام رژیم صهیونیستی ثبت شده است